VARDAG

KRASSLIG

Hej alla!

Igår på kvällen började jag känna mig lite trött och sliten samt att jag började frysa riktigt ordentligt runt klockan 19. Idag känner jag mig mer sliten än normalt. Rösten är lite krasslig och jag har på känn att någon förkylning är på gång, så idag måste jag göra en grön smoothie för att motverka förkylning, det brukar fungera bra för mig. Det är länge sedan jag har varit riktigt sjuk med feber och förkylning så förhoppningsvis kommer det inte någon ordentlig förkylning denna gång heller.

Idag ska jag försöka mig på att vlogga. Jag är inte 100% säker på att det kommer gå bra ifall jag börjar känna mig mer krasslig för isåfall måste jag stryka över alla måsten idag och bara vila, men det blir ett senare bekymmer isåfall.

Mer än så har jag faktiskt inte att berätta just nu. Jag ska dra täcket på mig och se på någon serie en stund och sen ska jag försöka få hushållets sömntuta att vakna.

Vi hörs senare!

blogg

Kommentera

