VARDAG

PLANERAR KOMMANDE SAMARBETE

Jag hoppas ni har haft bra dagar sen jag senast bloggade.
Det har varit en hel del att ta itu med så bloggen och youtube har fått ta smällen och bli bortvald. Måste poängtera att det inte var med fri vilja alls.

De senaste dagarna har jag återupptagit min aktivitet, jag har varit ut och gå 2 kvällar i rad nu. Känns bra att min kropp börjar acceptera lite mer fysisk aktivitet efter utmattningen och förvärrad psykisk ohälsa. Jag har också börjat planera mycket inför ett kommande instagram & snapchat samarbete med företaget som jag är influencer åt, nämligen jfr.se.

Vill ni följa mig runtomkring på mina sociala medier så finns allt under ”Socialamedier” fliken i bloggen men ni kan också hitta dit genom att trycka här :).

Förutom att det har tagit en hel del av min tid så har jag rensat ut massor av kläder ur mina garderober som jag ska ta och börja sälja på facebook loppis. Jag var hemma i min lägenhet igår och rensade ur också + fotade. Det tar så otroligt mycket tid att rensa ur och sortera kläder så jag blev alldeles trött och sliten av det igår, men nu är det gjort!

Collage blogg

Jag är glad åt att det inte var så mycket som måste kastas, som ni ser på högen här på bilden. Jag kunde glatt sortera tre gånger mer i 2 andra högar vad som ska säljas och vad som ska skänkas bort.

Nu ska jag ta och planera kommande samarbetet lite mer och sen beskära bilderna på kläderna lite och förhoppningsvis börja sätta upp dom på loppis. Vi hörs, ha det bäst!

Kommentera

