VARDAG

VIDEO REDIGERING

Hej på er alla fina!

Hoppas ni har haft en bra vecka hittills. Igår hade jag en ångestdag. Jag mådde inte alls bra från morgonen, men det blev bättre senare mot eftermiddagen, för att sedan bli sämre igen mot kvällen. Passade på att vlogga igår också så idag ska jag åtminstone börja på med att redigera den.

Igår var det ju ordentligt åskväder också i några timmar. Så länge det blixtrade och höll på så myste jag och kissen inomhus.

20624679_10213165764237128_810869419_n_Fotor

Jaja, resten av kvällen spenderade jag med att spela kort, träffa J en kort stund och bara tog det lugnt sen när åskan äntligen hade gått över.

Satt ute en sväng också efter att det hade slutat regna igår och det är nog helt magiskt hur friskt det blir i luften när det har varit åskväder och regnat. Så skönt, även fast jag hatar åska!

20614687_10213165766077174_1033755676_n_Fotor

Vaknade för övrigt till att jag nästan fick en panikattack imorse runt 05:30 eftersom det small till så brutalt, men till min lättnad var det ”bara” åska igen. Att vakna den tiden var lite för tidigt för mig eftersom det tog till efter midnatt före jag fick tag i någon sömn. Dagens mående därav…

Min telefon håller på att gå sönder på riktigt nu också. Igår hakade den upp sig så jag inte kunde gör någonting + att den tjatar om minnesbrist (?) även fast det finns hur mycket minne som helst. Typiskt att saker går sönder när garantin tar slut haha.

Just de, jag redigerade en video igår också. De mest populära videorna på min youtube kanal är helt klart vloggarna och ”Lär dig finska med mig” – serien, och det var just en Lär dig finska med mig video som jag redigerade. Ni kan gå in och kika på den här:
ღ LÄR DIG FINSKA MED MIG #5 │ veckodagar & månader

Nu är det dags att koka eftermiddagskaffe och sen ska jag sätta mig och redigera, vi hörs!

Kommentera

