VARDAG

TRÖTT OCH SLITEN

Helloooo!

Kan ni förstå att det är 1 augusti redan? Inte jag… Jag förstår inte vart tiden tar vägen, det kändes som att det nyss var Juni och nu har snart sommaren kommit och gått en gång till, sjukt.

Igår fick jag hem kläderna som jag har beställt. Hamnar att skicka tillbaka några plagg eftersom dom var för stora så jag behöll endast 2 toppar och en tjockare tröja så någon haul till youtube blir det inte eftersom videon skulle bli TYP 1 minut lång. Kan ju ta lite bilder och sätta upp på bloggen när jag har på mig plaggen så ni får se senare i något skede.

Igår kände jag mig för övrigt trött och sliten och idag är det inte alls bättre. Har ännu till huvudvärk men tog värkmedicin för en stund sen så hoppas innerligt att det hjälper så jag får gjort någonting vettigt idag. Janne jobbar natt denna vecka + att han har en massa jakt relaterade saker som han ska ha gjort vilket innerbär att det inte blir mycket vi ses, så jag tror jag ska fråga mamma om hon vill hitta på någonting ikväll så jag slipper ut ur lägenheten en sväng och göra någonting roligt! I helg får vi besök också till Jannes så det är bäst att vila upp sig ordentligt resten av veckan så man orkar göra någonting (livet med utmattning alltså).

Nu måste jag börja redigera en video till youtube som ska upp inom dom kommande dagarna så vi hörs helt enkelt senare! 🙂
Eftersom jag inte har någon som helst bild som passar att användas så får ni 2 (OREDIGERADE, bara för att jag inte orkar) söta bilder av kissen som traskade på för någon dag sedan på bakgården och smög sig på flugor hehe.

IMG_3035

IMG_3041.JPG

Kommentera

