VARDAG

SENASTE FRÅN KAMERARULLEN

Hej på er alla, hoppas ni har en underbar fredagsmorgon! 🙂

Igår hade jag en hel massa saker igen som skulle göras men jag hade sån ångest från morgon så jag strök alla ”måsten” och tog bara hand om mig själv istället. Ibland behövs såna dagar för mig, så jag gjorde inget annat än tog hand om mig själv och gjorde det som jag ville.

Idag ska jag börja redigera en youtube video ifall jag orkar senare. Gårdagens mående håller i sig lite idag också så det känns som en bra idé att bara göra det jag vill idag också. Som tur var jag aktiv i början av veckan så jag behöver inte ha dåligt samvete över att jag inte orkar göra så mycket nu i slutet av veckan.

Nu till något roligare! Jag sitter och väntar med spänning på 2 klädpaket som ska komma antingen idag eller i början på nästa vecka. Jag hoppas ju såklart på att det ska komma idag men tvivlar. Har beställt en hel massa saker som jag funderar på att göra en haul på till youtube.

Jag gjorde ett litet collage åt er så ni ska få se några av mina senaste bilder från telefonens kamerarulle. Jag ska ta och dricka kaffe och bara chillaaaa, vi hörs!

 

Collage_Fotor
syns det att jag älskar min katt btw..!?
Kommentera

