VARDAG

MIN HÄKTISKA DAG

Hej på er alla fina!

Igår på kvällen hade jag tänkt sätta mig ner och blogga men alltså jag hade så mycket att göra så jag hann helt enkelt inte. När jag väl var klar med allt så var jag så trött så jag ville bara lägga mig i sängen och titta på film och äta grönsaker + dipp.

Ni ser här på bilden nedanför att det blev inget fancy ”sätta upp och dekorera fint för bloggen” här inte haha, jag var såååå trött. Dessutom är bilden inte ens i bra kvalitet men det var det sista jag tänkte på hehe.

blogg grönsker dipp

Vad gjorde jag då som tog sån energi och så länge? Jo, jag redigerade en video till youtube som tog 3,5 timme samt thumbnailen till videon som tog ytterligare 20 minuter. Det är faktiskt inte något ”bara” det här med att filma och redigera videor och publicera på youtube. Ni som håller på med youtube som mig vet helt säkert vad jag snackar om.

Dessutom skulle jag skriva dagbok, titta på en ny telefon, duscha, blogga, tillbringa tid med Janne, gå igenom skräpkorgarna på mailen och svara på mail. Det sist nämnda hann jag helt enkelt inte med så de får jag ta idag.

Klockan är i skrivande stund lite över 13:00 och jag har filmat en video till youtube, gått igenom videoförslagen som jag fick på min video som jag publicerade igår, planerat videor framöver samt blogginlägg. Videon jag pratar om är en GET READY WITH ME som ni kan se genom genom att trycka här: ღ GET READY WITH ME │ Jag behöver er hjälp!

Nu ska jag ta en kaffekopp och sätta mig ner bekvämt för att gå igenom mailen så jag har det klart. Vi hörs, kram!

Kommentera

